Kom jij bij ons aan de toekomst bouwen?
Hoofd Administratie
& Personeelszaken
32u p.w.

Een veelzijdige job voor een regelaar met hart voor mensen én cijfers.
Ben jij zo iemand die altijd overzicht houdt, makkelijk schakelt én niet bang is om z’n mouwen op te stropen? Vind je het leuk om met cijfers én collega’s te werken? Dan is dit misschien wel jouw volgende baan.
Wij zoeken een nieuwe collega voor een super afwisselende functie. Als Hoofd Administratie & Personeelszaken (of ervaren alleskunner die wil doorgroeien) ben jij hét aanspreekpunt voor alles wat met HR en administratie te maken heeft. Je doet dit met het MT aan je zijde, en een fijne club collega’s om je heen.
Wie ben jij?
Je beschikt over een sterk probleemoplossend vermogen en een analytische blik, waardoor je snel tot de kern van een situatie weet door te dringen. Je durft zowel feedback te geven als te ontvangen, en gebruikt dit om jezelf en anderen te verbeteren. Besluitvaardigheid en verantwoordelijkheid nemen zijn voor jou vanzelfsprekend. Je werkt graag samen met anderen en weet hen te motiveren om het beste uit zichzelf te halen. Daarbij heb je oog voor detail, zonder het grotere geheel uit het oog te verliezen. Wij zoeken iemand die:
Wat ga je doen?
Heel simpel: jij zorgt dat het loopt. Je ziet snel waar knelpunten zitten en weet die effectief op te lossen. Je denkt analytisch, houdt overzicht en schakelt makkelijk. Je geeft en ontvangt feedback op een open manier, neemt beslissingen wanneer dat nodig is, en voelt je verantwoordelijk voor je werk. Samenwerken gaat je vanzelf af: je stimuleert anderen, houdt oog voor detail en verliest nooit het grotere geheel uit het oog. Een greep uit jouw werkzaamheden:
En dit is waarom je onderdeel
wil worden van ons team..
We zijn een informeel familiebedrijf met korte lijntjes en een nuchtere sfeer. Geen gedoe, geen lagen – gewoon samen de schouders eronder. Bij ons krijg je het vertrouwen om zelf je werk vorm te geven. En als je ergens tegenaan loopt, staan er altijd collega’s klaar om mee te denken. Oh ja, en op vrijdag is er een borrel. Gezellig toch?
- Flexibele werktijden;
- Toffe teamuitjes. Zo zijn wij onlangs nog met alle collega’s en aanhang een weekend naar Brugge geweest én gaan we in oktober naar Keulen;
- Marktconform salaris, afhankelijk van ervaring en expertise;
- Mogelijkheid tot bijscholing en persoonlijke ontwikkeling;
- Werken in een enthousiast en betrokken team;
- Goede pensioenregeling;
- Reiskostenvergoeding.
Over Bouwbedrijf Doorn
Bouwbedrijf Doorn BV heeft in 2016 het zogenaamde “Nieuwe Bouwen” geïntroduceerd. Kernwoorden hierbij zijn o.a. Aandacht, Vertrouwen, Transparantie, Communicatie en Vakmanschap. Wij ontzorgen u graag vanaf het moment dat wij gaan bouwen tot en met de uiteindelijke definitieve oplevering van uw project. Gezamenlijk gaan wij het bouwproces in waarbij ons uitgangspunt is dat het een succes wordt. In het kort samengevat “Wij zeggen wat wij doen en doen wat wij zeggen”.
Persoonlijke aandacht staat bij ons voorop in onze klantrelatie. Korte lijnen, één vast aanspreekpunt in de vorm van een projectcoördinator en duidelijke communicatie. Alles is bij ons bespreekbaar met uiteindelijk doel een tevreden klant.
Reeds 35 jaar is Bouwbedrijf Doorn BV een begrip in De Noordoostpolder en sinds de afgelopen jaren ook daar buiten. In deze jaren is er een vaste klantenkring opgebouwd van tevreden opdrachtgevers die aangeven dat Bouwbedrijf Doorn een betrouwbare bouwpartner is. Transparant zijn wij door ten allen tijde inzicht in de kosten te geven. Wij nemen regelmatig met u het kostenoverzicht door zodat u niet aan het eind van de rit voor verrassingen komt te staan.
Duidelijke en heldere communicatie staat aan de basis van de vertrouwensband tussen Bouwbedrijf Doorn BV en onze opdrachtgever. Om dat vertrouwen waar te maken creëren wij vanaf het eerste moment duidelijkheid en maken wij een zo goed mogelijke inventarisatie van de wensen van onze klanten. De basis voor het uiteindelijke resultaat!
Bouwbedrijf Doorn B.V. werkt met echte allround vaklieden. Via bijscholingen wordt er voortdurend gewerkt aan het bijhouden van hun vakmanschap. Op deze wijze trachten wij de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren.
Klaar om jouw stempel te drukken? Solliciteer hier!
Wij zoeken een topper die net zo enthousiast is over ons bedrijf als wij, en die onze vrijdagmiddagborrels nog leuker maakt. Herken jij jezelf in dit profiel en heb je zin om samen met ons verder te bouwen? Laat dan van je horen. We zijn benieuwd naar wie jij bent, wat je drijft en wat jij komt brengen.
Ben je geïnteresseerd en wil je uitgenodigd worden voor een kennismakingsgesprek? Mail dan een motivatiebrief en CV naar r.balk@bouwbedrijfdoorn.nl. Voor inlichtingen over de functie graag contact opnemen met J. Loosman of R. Balk.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Ontmoet hier alvast jouw directe collega’s!